سامانه آموزش های آزاد  Members  
 
 




 
اعلانات
نحوه ی ثبت نام داوطلبان شرکت در دوره های آموزشی

 مراحل ثبت نام، ورود به سامانه، انتخاب دوره آموزشی و پرداخت هزینه دوره  به صورت زیر انجام می شود : 

1- ثبت نام اولیه 

ابتدا باید نسبت به ثبت نام اوّلیه در سامانه اقدام نمایید. برای این کار باید مشخصات اصلی خود به علاوه کد ملی و رمز ورود مورد نظر خودتان را ثبت نمایید.اگر ثبت نام اولیه موفقیت آمیز باشد، یک کد رهگیری دریافت خواهید کرد. 

هر کد ملی فقط یک بار می تواند در این سامانه ثبت نام نماید.

2- ورود به سامانه :

پس از ثبت نام اولیه گزینه ورود به سامانه را انتخاب و نوع کاربری را دانش پذیر  انتخاب کنید. 

در قسمت نام کاربری «کد ملی» را وارد نموده و سپس رمز عبور خودتان را وارد نمایید «رمزی را که در هنگام ثبت نام اولیه برای خودتان در نظر گرفتید».

3- انتخاب دوره آموزشی: 

 پس از ورود به سامانه 

ابتدا گزینه ثبت نام دوره را انتخاب نمایید.دوره مورد نظرتان را پیدا نموده و بر روی گزینه انتخاب دوره  کلیک نموده و سپس با انتخاب گزینه ثبت نام دوره  بر روی گزینه ok  کلیلک نموده تا ثبت نام تان در دوره مورد نظر انجام  شود.

پرداخت هزینه دوره :

برای پرداخت هزینه دوره هایی که دارای هزینه می باشند باید ابتدا گزینه ثبت نام دوره و سپس پرداخت هزینه و دریافت گواهی را انتخاب و در آخر گزینه پرداخت هزینه را بزنید تا به طور خودکار به درگاه اینترنتی بانک هدایت شوید.

*** نکته مهم :  بهتر است هزینه دوره را از لپ تاب یا کامپیوتر واریز نمایید و در صورت واریز از طریق موبایل از مرورگر موزیلا فایرفاکس استفاده نمایید.

 4- تکمیل پرونده 

در صورت تمایل با انتخاب گزینه «پرونده الکترونیکی» می توانید نسبت به تکمیل اطلاعات شخصی و تحصیلی و ارسال مدارک مورد نیاز اقدام نمایید.

 توجه : با یک بار ثبت نام در سامانه  و ایجاد حساب کاربری می توانید در دوره های مختلفی که توسط این مرکز برگزار می گردد شرکت نمایید. در هر بار کافی است وارد سامانه شده  دوره آموزشی مورد نظر را انتخاب نمایید و پس از پرداخت هزینه ثبت نام، نسبت به ثبت درخواست اقدام شود.

 

برای دریافت راهنمایی بیشتر انتخاب نمایید