برای ورود به سامانه مرکز آموزش های آزاد و الکترونیکی دانشگاه مازندران ابتدا باید نسبت به ثبت نام اولیه در سامانه اقدام نمایید.
1- برای ثبت نام در سامانه مطابق تصویر زیر گزینه ثبت نام اولیه (1)را انتخاب و نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید.
2- پس از ثبت نام اولیه مطابق شکل زیر گزینه ورود به سامانه (2) را انتخاب
نوع کاربری را دانش پذیر (3) انتخاب کنید
در قسمت نام کاربری «کد ملی» خودتان را وارد کنید
سپس رمز عبور خودتان را وارد نمایید «رمزی را که در هنگام ثبت نام اولیه برای خودتان در نظر گرفتید».
3- برای انتخاب دوره های آموزشی مطابق شکل زیر گزینه ثبت نام دوره (5) را انتخاب نمایید.
دوره مورد نظرتان را پیدا نموده و بر روی گزینه انتخاب دوره (6) کلیک نموده
سپس با انتخاب گزینه ثبت نام دوره (7) بر روی گزینه ok (شماره 8) کلیلک نموده تا ثبت نام تان در دوره مورد نظر انجام گردد.
4- برای پرداخت هزینه دوره هم مطابق شکل زیر
ابتدا گزینه ثبت نام دوره
سپس پرداخت هزینه و دریافت گواهی
و در آخر گزینه پرداخت هزینه را کلیک نموده تا به طور خودکار به درگاه اینترنتی بانک هدایت شوید.
*** نکته مهم : بهتر است هزینه دوره را از لپ تاب یا کامپیوتر واریز نمایید و در صورت واریز از طریق موبایل از مرورگر موزیلا فایرفاکس استفاده نمایید.
5- در مرحله آخر در صورت تمایل می توانید با انتخاب گزینه پرونده الکترونیکی (4) نسبت به تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک لازم (عکس و ...) اقدام نمایید.(الزامی نمی باشد ولی بهتر است انجام شود)
نکته : چنانچه رمز عبور خود را فراموش نموده اید با شماره 01135303611 در ساعات اداری تماس حاصل فرمایید. |